"Tänkte lägga upp bilder på mig, för att du älskar mitt utseende"


Idag var det en sådan dag "Åh vad skönt att bara vara hemma"
Så skuulan blev det inte för min del :)!
Nu ska jag ta en dusch, sminka mig som en transa!!! & skratta HAHAHAHA
VÄNTA LITE..
HAHAHA
SNART
HAHAHAHA.. KLAR
HAHAHAHA :)
Nej jag bara skojar , jag ska bara ta åt mig ;o
Hmm, vad ska jag göra åt det? Gå utan smink för att en "kompis" som är fett avundsjuk tycker att jag ser ut som en transa ? ;)
Jag menar är det något fel haha?
Jag älskar att se ut som en transa :)
Ska passa på att gå till en gay-klubb också, jag är homosexuell, jag kommer UT idag!
Ur garderoben jag svär, jag är bög..
Så nu vet ni :)!
JU MER AVUNDSJUKA JU MER SJÄLVFÖRTROENDE :D:D
bastard hahaha :D
PUSSSSSSSSSSSSSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0