Goooodmoooorgooon :D

Idag ska det bli en fet dag, precis likt alla andra! ;)
Vaknat jämte den jag älskar, alltså min fruuu J-fer uuuuuh.
Nej, men seriöst jag tycker att hon sove väldigt hett, & hon har sagt saker i sömnen som jag dock inte kommer ihåg ;o Varför är det så, man vaknar på natten.. Så händer det något, så kommer man absolut inte ihåg typ, varför blir det så? & man har endå luggit och tänkt på det? ;o
Kommer bara ihåg att hon skrek i sin dröm, ska fråga när hon vaknar om hon verkligen mår bra :) huhu.
Fick reda på en skit tråkig sak igår, så det blir inte av alltså Stockholm "/

Ikväll ska det bli mysigt :D
Mat + dryck hos Jen, jag & Eve pääjar hihi.
Sen ska vi "sova" där, alltså dygna typ haha . .
Ska nog till tenhult idag med, men inte säkert?!
Jaja, nu ska jag hitt på ngt annat (;

PUSSS sålänge <3
Bild på mig och snyggingsen & sexmooomben Aynur.
ANDRA års Nyårstrul haha!
Menmen, hon ska flytta :(:( Kilallen 4 life anyway!
& till ett jäävligt fint hus!
Alltså shiit, påminner mig en aning om NY ;)
Menmen, sånt är livet, orättvist & hårt.
Menmen lycka till Aynur habibi :*

Kommentarer
Postat av: Yonna

snyggingar! <3

2010-02-17 @ 14:22:45
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: Yonna

sv; vet typ skit stolt haha ;o

1 månad ungefär.



pussss

2010-02-17 @ 15:23:17
URL: http://yonnathiibom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Ja, jag älskar verkligen topshop! :D

2010-02-18 @ 16:04:41
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0