SleepOver @





Hej alla glada tjocka fula och torra!
Yesbox det rimmade inte riktigt I KNOW HAHA.
Butbut (;
Sov över med Eve och Jen hos Jen..
Det var trevligt like always :)
Lagade mat och så!
Var uppe till cirkus 5 men det är inte så förvånande.. ;p
Idaaaaaaaaaaaaaaaaag
gick jag Yandiie Jen Eve till ASEX ;)
Köpte bara mig ett par tajts, och lite mat i magen.
Köpt fyra tröjor; blommiga linnet*skrolla ner så ser ni* H&M
En MarilynMonroe tröja H&M
En likt highschool tröja DEN RÖDGRÅA. BikBok 200 spänn.
& ytterligare en ifrån lindex faktiskt, det står Love på. Väldigt trendig, och kostar bara 149:-
Men nu ska jag nog gå & lägga mig.
Yohanna är bäääst & det ruuligaste var att hon inte visste låten "Ooh Mandy"
JAG ÄLSKAR HEMINREDNING
Läggger gärna pengar på mitt rum!
Nyss en AS skön soffa för endast 3000 blir nog en bild ;)
& lite idag men inget markvärdigt!

JAJA , ni får se bilder någon annan dag ..
Ha det bra
Godnatt & sooov gott för det ska jag ABSOLUUUTELIIIE göra ;d
pussas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0