Friendship never ends..

När man trodde sig ha en bästa vän som alltid skulle ställa upp & knappt vara där för att såra.
När man hade fel vad gör man då?
Jag kan berätta att jag älskar dig så djupt & det är bara med dig helt enkelt jag kan vara med i alla lägen och humör.
Jag kände dig ut & innantill som jag trodde du hade samma för mig.
Vi pratade ofta om det, och allt kändes helt jävla underbart.
Jag var lycklig, att faktiskt ha en vän som dig, inte en dag gick knappt utan att vi pratades vid, men ofta träffades.
Jag gav det mesta, och gjorde allt.
Sena nätter när jag fick hålla dig & alla problem var gone..
När du inte kunde hålla tårarna borta var det alltid hit du kom, även vad klockan hade passerat & vad som kunnat ställas till rätta that momment.
Vi hade lovat en andra halva, hela livet.
& jag är inte den personen som slickar folk i röven, som om när du har struntat i mitt ett bra tag och skyller på saker som inte är rätt för jag känner dig, och jag saknar dig.
När jag saknar dig, då är det ingen som kan ta ifrån mig det & det är dig jag vill ha som närmst.
Orsaker som stoppat mig, gjort mig nervös & orolig har trängt in långt & drar mig nedåt så jag inte pallar mer.
När man inte har sin sk bästavän på sin sida är det inte mycket man orkar, inte jag.
Jag har gråtit, och det står jag upp för.
Jag gråter ofta, och det står jag också för men inte kanske lika mycket när jag pratar med dig.
För du blundar för allting som om ingenting har hänt.
Allt, eller för det mesta som kretsar runt om i min hjärna är den gången du hade skrivit ett sms, vad fick jag inte veta.
Jag hade tänkt på saken kvällen innan.
Jag kände mig dum, men vi pratade om det över en kväll hos mig, och tårar på varandras axlar & kramarna som tog hårdare tag för mer tårar som föll.
Jag vill bara säga att jag älskar dig.
& inget kan stoppa mig för det, men livet går vidare & jag pallar helt klart inte med om du ska hålla på såhär.

You said you were my best friend, was that a lie?
Now I'm nothing to you, you're with another.. why?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0