Låt bilderna tala för sig själv ;)


Mandy Karlsson

yoo, äntliigen home with candy and mizzy mandy ;)
Varit på asex i huuundra år men programledaren var jävligt het :)
& i pauserna ggick jag & Evve och shoppade.
Jag köpte en ny parfym, bara 300 men den är väldigt god.
& två hårfärger, gå inte in på vera, där finns endast mys kläder och fula mönster.
Felicia var sjuuuukt duktig, men kom inte med?
Fattar inte det för er som vill vveta.
Men nu har man kommit hem & de känns jaaavligt skönt & har dessutom ont i fötterna,
Massera ;)?
Rahwa sitter o coop & jobbar & utan att jag tänker på det, skriker jag "Rawaniiiiieee" över hela coop huhu.
Sen står vi vid sceenen då R' kommer & då har hon köpt godis, & jag bara vart är chokladen? ;s
Eftersom jag % Rawaniie är "ChokladMytomaner" fråga oss inte varför, men vi looove chooooklattte.
& då vänder hon& ba fan köpte ja inte choklad & kommer tillbaka med en ny påse med choklad, tjugo min efter hahaha!


 







BikBoks snygga mössor? Dock tycker jag att den passar mig rätt fint (:


Kommentarer
Postat av: raahwa

hihi, fan vad paff jag blev när jag insåg att det inte kom med någon choklad i påsen haha! :) och så blev jag rädd på coop, inte varje dag någon ropar RAWANIIIE. ggr på programledaren asså :P och puss på dig. <3

2010-01-31 @ 23:53:03
URL: http://rawaniie.blogg.se/
Postat av: evve

borde ja inte göra ljusrosa bakgrund? som menyn?

2010-02-01 @ 00:08:00
Postat av: Mandy

Jag fattar inte hur man svarar på komentarer så får komenteera min egna HAHAHAHA

men evve jag vet inte jag tycker den ser bra ut (aaa

& Rawaniiie chokladmytomaner 4life <4

2010-02-01 @ 08:20:19
Postat av: evve

man svarar precis så som ud gjorde :)))))9

2010-02-02 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0