PLAAAANERIIING

Jag älskar att shoppa!
& Ska inhandla/har inhandlat detta!
Jag måste ha, + att skorna inte är likt mig men har provat dem, och de är sjukt fina ;)
Sitter förövrigt på matten & planerar flera veckor framöver med Nellie about matten uschdå..
vi åt också på IKEA, gott & billigt haha.. Men så jeeevla mätt haha x) daaaamn :D
Men tycker at Liis ska komma tillbaka snart buhuhu
Men i TRE HÄRLIGA VECKOR..
Så är det praktik i två veckor, as soft för jag känner honom inne på VIP, + att jag får äta hur mycket jag vill *ska börja banta nu så blir jag lika smal som en pinne* så kan jag njuta i två veckor ;)
& efter två veckor där är det PÅÅÅSKLOOOOV :D
Alltså nu är det vecka 9
Nästa vecka 10
11
Sen 12-13 APU
14 loooov.
På en månad går jag fem dagar i skuulan. Huhu :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Hihi tack :)

2010-03-01 @ 14:46:52
URL: http://amandajense.blogg.se/
Postat av: alice

hallelujjaaa tyyypppp :D

2010-03-01 @ 19:44:12
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0