Svartsjuk eller glad?

Svartsjuka är att inte lita på någon. (rädd att förlora någon)
& jag litar på mina vänner,

Jag vet att ni aldrig skulle lämna mig, absolut inte för varandra för jag vet EXAKT vart jag har er.
Det var hur skönt som helst igår att spendera lite tid för mig själv!
Space
Jag behöver en massa med space, för det är så att jag älskar mig själv & för det mesta kallar mig själv för
lycklig.
så fick jag reda på en sak som ytterligare fick mig att skratta!
Jag kan berätta att jag inte är sur not at all!
På er, & ni vet exakt vilka ni är.
Jag mår faktiskt för bra!
Men jag har kort stubin, & då är man för det mesta sur för stunden, om ni inte har fattat det.
Men nu vet ni.
& jag var glaaaaad för eran skull att ni umgicks
yesterday!
Det är jobbigt att vara såkallade "länken" till att alla ska få vara hela tiden, så igår kunde jag koppla av & känna den ensamma stunden med världens bästa Mandy, det känns bra (: huhu..
Nu vet ni (;
& jag älskar er, inte hatar alls men ibland måste man ha ett avstånd ifrån varandra thats it!
Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Evve

Tack för att du skrev de ja vet att de va fittigt av oss men jag märkte helt enkelt inte hur lång tid de tog för ja à upptagen me att må bra för en gångs skull. Och du vet inte hur svårt det är när ens bästa vän blir sur på en då man har sån separationsångest som jag har.. Hade ja inte vart med Jennifer hade debatt Psykakuten nästa :p <3

2010-03-12 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0