Svenska Dikter


Vi ska skriva dikter på Svenskan dåra.
Nällie ska inte gå kvar som ni flesta vet!
Såå, nu ska Liis vara med i min grupp thats good!
& vi hittade typ inget sorgligt att skriva om ..
Förutom Sophie ..
Så nu blev det en dikt om henne!
Komentera gärna vad ni tycker elleer något.
SophieLohede!

Det är mindre lätt att hitta vänner
Det är lättare att ge upp livet för händelser
Händelser grundar sig på vänner
Jag saknar dig
Sophie det var jobbigt att du skulle dra
Saknaden bränns ingen mår bra
Får tomrummet inom mig att fyllas med svek tårar blod och inget val
Jag saknar dig
Vi saknar dig och sanningen svider
Det är över skogar utan stigar där jag kliver
Finner ingen lycka vid din grav
Vid din sida var allting bra
Jag slutar min mening med en saknad där jag känner att du är vår ängel och bevakar oss var dag.



Kommentarer
Postat av: evve

faan va fin :O :D

2010-03-10 @ 16:10:36
Postat av: Alloooh

Aaaaaaaaaaaahhhhw , fiiin fin (: <33333333

2010-03-11 @ 10:20:29
Postat av: Alloooh

Aaaaaaaaaaaaahw fiiin fin (: <3333333333

2010-03-11 @ 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0