Fredag, slapppppt!


Han är så sjukt snygg & skärmig för de delen med hihi.
Dagen har varit stressande till jag fick lägga mig i sägen för att sova skönhetsömn! :)
Skönt var det, massor med olika konstiga drömmar menmen haha!
Hade massa missade samtal & några sms när jag vaknade..
Så självklart *hihi* ringde jag upp Jfer men som ur vanliga rutiner dog hennes mobil, s*bba!
Shoppat idag? Jo men självklart! Haha smink, en ny kräm & en massage"are" :)
Hade vart en perfekt dag, för att sleepa överhoss Jennifer med de bästa Evelina &Jennifer, men allt i världen kan man inte få, får sova själv i natt då =( haha
Nu är det någon som ringer igen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : aa dom e skiit snyggA! :) SNYGG BLOGG

2010-05-07 @ 19:28:41
Postat av: yohanna

det var jag som ringde massa gånger i rad, skulle bara ringa upp dig eftersom att jag hade missat dina samtal, fail x) .. puss.

2010-05-08 @ 00:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0