Roligaste kvällen PÅ länge!



haha hittade denna roliga bilden, dock är inte JAG på en sådan fest, haha (;
Menmen, var nyss hos Liz som de flesta vet :)
VAR SÅ JÄÄÄVLA ROLIGT!
Var inte alls många, men de kom några fler & det blev bara roligare & roligare speciellt när jag & Jennie fick lite alkohol i oss tnx för the cider
Haha! Underbar kväll allafall, tack brudar!
mycket prat om killar osv, haha hiss & diss bland dom!
Jag kunde inte stava till Google iaf, de tyckte jennie var sjukt roligt, & vi pratade med alla hennes killar i telefon som trodde var jag, & de berättade sin kärlek & hur sårade de var hahaä! :D
så stjussade hennes mamma mig & Yandiebabe till Tenhult så to vi bussen hem & blatten
på bussen flörtade med oss (ovanligt)
men nu ska jag sova min skönhetsömn, kul i kväll allafall, !!
har bestämmt en GÖTEBORGSresa igen med dessa brudar allafall Jennie, för hon är stöttskön.
Vi pratade om hur mycket vi tyckt ILLLA om varandra, men det ändrades snabbt vill jag lova!

Sen beröver man inte tycka om alla, en del är ju rätt tjuriga, jag fick allafall alla ett gott skratt ikväll!
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: bella

haha najs bild xd

2010-05-09 @ 00:46:24
URL: http://isabellahz.blogg.se/
Postat av: Jennie

asså hur jäcla underbra kväll som helst, inget jag kna neka ;)

haha dessa killar är en aning jäkla sura på mig kan man ju säga ahah den där jävla fidde ringer mig typ varannan minut, as jobbigt :P, men vafan orka inte bry mig!

Ja du den där gbg resan hoppas jag verkligen blir av de kan bli fett nice kul där oppe :)

Du är helt underbar MANDY <3

2010-05-10 @ 20:41:19
URL: http://mxjenniiepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0