Sallad klockan 00.00



Någon på min msn, om ni inte FATTAR...
Så är det någon vid namn Gina som hon kallar sig, frågar om jag ville se hennes stora röv?
Nejtack!

Var ute med Babycute nyss, Alltså Yandy!
Min baby ;)
haha, träffade en del människor, och som ni vet har jag INTE hittat sladden till min kamera så ni får vänta på bilder hihi..
Men nu har jag vart & köpt en sallad, ja , jag vet att klockan är mycket. Men vad gör det?
Inte så speciellt hungrig så äter lite idag & lite imorgon aaiiit?
Ska förövrigt åka limo imorgon då, innan det blir det att köpa ytterligare en sallad med Evelinasötnos!

Nu ska jag nog somna , så jag inte är för trött imorgon!!

Kyssss


Kommentarer
Postat av: Bajsätarn

HAHAHAHA stackars dumma lilla fjortis.. 1. gå i skolan och lär dig riktig engelska, 2. det är en bot.. Att du är så dum att du inte förstår det direkt..



3. inb4 asså dah, du är bara avundsjuk på mig, bara för att du inte kan få fitta



osv osv

2010-11-19 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0