Här har vi lösningen, tjejer!



Alltså HELT seriöst..!
Jag behövde bara äta flingor till frukost för att kunna piggna upp, & må bättre!

Men nu när jag precis haft lingonveckan upptäckte jag en sak, jag hade inte PMS eller mensverk!
Vilket min kropp är expert på annars?

Skulle göra några tränningsövningar alltså letade efter i en tidning, jag köpt nyss!
Men hittade inga haha.. Men hittade detta med cornflakes (?)
Är det inte underbart!? 
Nu slipper jag flippa för världens minsta saker, får verkligen tankar som "jag skiter väl i dig, vafan ska jag vara kompis med dig för?"
Låter som en sjukdom jag vet, men de brukar pågå när jag har mens, & som ni kanske räknar ut mår jag inte så bra då!?

Så nu de sista dagarna har jag mått OTROLIGT bra för att ha mens haha?
Så för alla tjejer, slipp allt detta, & KILLAR..
Jag vet hur svårt det är för ER! Så varnar er..! När ni ska dejta försök inte att lista ut om hon har mens, då blir hon frusterad & tror att ni bara vill sära på hennes ben..
Eller ja, det finns ju sådana tjejer som vill ha one night stand´s också..
Men det är inte alls många,. för så vitt jag vet vill tjejer ofta har kärlek, kuk också haha!
Men mest bekräftelse, och stanna kvar hos henne även om det råkar komma en smäll hit & dit då är det erat fel, faktiskt!!


Kommentarer
Postat av: Ellie



http://monaeleonora.blogspot.com/

2010-11-05 @ 11:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0