Tidig morgon, Stockholm!


Bilden är tagen från google
Imorgon åker jag, helt UNDERBART!

Börjar med att jag får träffa mina farföräldrar, de är inte som alla andra vill jag lova!
Kommer bli skit ballt, se nya ansikten och träffa nytt folk och min lillgrabb (kusin)
Hur gullig som helst, pratar rent stockholmska & väldigt liten.. Isn't cuuute?

Haft mycket att fundera på, vad man ska göra av sitt höstlov!
Det är ju absolut inte ofta man har lov..
Så börjat med att träffa underbara kompisar, sovit här & där. & tvärtom.
Har nog de bästa vännerna?
De andra har jag rensat, för de kan man absolut inte kalla vänner , och de är ute ur mitt liv suckers!

Man ska spela någon till en annan som man vill bli behandlad själv, men närfan kommer den sidan? 

Aja, upprörd över ovärt-folk?
Haha nope knappast!
Här i världen måste man vara stark, & skita i folk som försöker ge en skit. (dålig mening, men ni fattar säkert innerbörden)
Haha!

Nusnart ska jag iväg till Semira, efter det till Alloh med Evelina.

Har uppdaterat dåligt, I know!
Haha men livet är ta mig f*n hårt ibland

  
                                        

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

lycka till föfaan! ;D

2010-11-01 @ 21:12:42
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0