Tidsfördriv!

14 saker jag tycker om:

-          Ärliga, roliga & glada personer!

-          Att åka bil och det regnar, och man lixom småfryser!

-          Mysa!

-          Musik!

-          Tycker om att vakna/somna med massor av folk! Hur mysigt som  helst

(Speciellt när vi sov ute, det var sommar, 7 st i ett tält och det var stora stenar som ett ”berg” vid vattnet! Solen sken..

-          choklad still haha..

-          Att träna och känna hur bättre man mår!

-          Sitta i en bastu, mysig one dricka lite med mysiga personer!

-          kycklingmackan på JB

-          Måste skriva mysa igen, hela natten helst och lyssna på musik och tända ljus!

-          Farmor, farfar, mormor!

-          Hollywood!

-          Komplimanger

-          Stockholm & Göteborg.

 


13 saker jag ogillar:

-          Ensamhet självklart!

-          själviska personer som inte lyssnar på andra!

-          Död.

-          Hårdrock, hur dålig musik som HELST!

-          Kaffe utan mjölk!

-          Att bli lämnad

-          Falska människor

-          Damm!

-          Mitt temprament!

-          Bad feelings

-          Snöslask

-          Att inte kunna styra känslor

-          Killar som playar.



 

12 saker jag skulle ta med mig till en öde ö:

- 10 stycken jag känner

- Kärlek

- Båt + roddar!



 

11 bra låtar:

- Wyclef Jean – Hold on

- ”Sean Paul ft Dj Mummy Nuttin - No Go So”

- Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You

- Usher – Moving Mountains

- Midnight Choir – Talk to me

- Alicia Keys – Try sleeping With a broken heart

- Missy Elliot – Vilken som

- Sammie – Jam on me

- Jamie Foxx – Digital girl

- RDX – Bend ova remix Daggering

- Demarco – She cant wait



 

10 intressen:

-       Fika

-       Prata

-       Fest!

-       Myskvällar

-       Musik!

-       Datan .. hah

-       Träna

-       Sex

-       Fota ibland.

-       Resa helt klart!



 

9 bra saker med mig:

- Jag är väldigt pålitlig!

- Jag är en bra lyssnare

- Jag beatboxar fett!

- Min humor är rolig, tycker jag!

- Jag har mål i livet

- Jag är kärleksfull

- Jag är spontan och påhittig

- Jag ser de små fina sakerna i livet

- Jag är mån om mig själv och mitt utseende



 

8 saker som är dåliga med mig:

- Har svårt att vara nöjd, ska alltid ha mer.

- Jag är feg när det kommer till känslor, att berätta!

- Jag har alldeles för mycket tvångstankar!

- Jag sover för lite.

- Mina känslor är som en berg&dahlbarna  

- Lyssnar för mycket på andra, och får inget tillbaka.

- Jag har för små bröst!

- Tänker för mycket ibland



 

7 bra böcker:

Läser aldrig haha!

Tidningar isf.



 

6 klädesplagg du äger som du tycker om:

- Mysbyxor! ;)

- Jeans skjorta!

- ett par trosor jag fick av allohs mamma!

- Min halsduk

- Några tröjor!

- Klänning!



 

5 sminkprodukter du ej kan vara utan:

- Foundation

- Puder

- Vet inte ;)

- Mascara

- Eyeliner



 

4 städer du bott i:

- Jönköping 



3 saker du gör varje dag:

- Borstar tänderna

- Något typ av sex! :p

- Lyssnar på musik



 

2 saker du önskar du gjorde varje dag:

- Myste!

- Skrattade



 

1 sak du tror händer efter döden:

Man träffar helt klart sina nära och kära som redan är där uppe!


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: hihi tack :D <3

2010-11-19 @ 10:57:45
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: neli

aw, tack så snäll du är :) ♥ du är lika snygg du tjejen!

hoppas att du får en fin helg :)

2010-11-19 @ 12:04:59
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0