Det här med drogor!

Godmorgon, jag kommer att skriva ett inlägg om knark.
Jag skrev självfallet i att man INTE ska prova. Och så har jag varit med och diskuterat knark (cannabis) nu på morgonen..
Jag ska också skriva konsikvenserna av detta, vad som händer med kroppen efter att ha missbrukat knark.

Idag har knarket varit med i alla kanaler på tv:n, både i visan på positivt & negativt.
Därför tror folk så mycket, att det skulle vara kul att testa!
Testa inte! För snart vill ni testa igen, och ja om ni är duktiga står ni och tackar nej nästa gång?
Men inställningen brukar dock inte vara så tyvär!
Och som ni vet! Är knark i Sverige inte lagligt, & röker du cannabis, åker fast kan de göra sökningar som:
1: Kolla Dina hårstrån.
2: Urinprov
& andra metoder
& har ni EN aning om hur länge det finns kvar i kroppen?!
HELA 3 - 6 veckor!
Jag ser inget positivt på detta som ni märker..?

Men sist men inte minst skriver jag om effekterna.
1 Du FÅR risker till canser
2 Ditt foster påverkas NEGATIVT
3 Dina relationer, tänkanden försämras och du blir TRÖG.
4 Du går till tyngre drogor..
5 Ångest, deppig.


Jag har en nära vän till mig, som börjat röka ibland..
Det skulle vara en gång?
En "kompis" till henne ger henne detta, jag känner att jag inte kan göra något åt denna förutom att snacka vett i huvudet på flickan!
Men snart kommer hon väl också bli trög så hon inte fattar vad jag säger haha?

Gör testet ni med; http://www.drugsmart.com/testadinagranser/


Kommentarer
Postat av: Behöver inte ens säga mitt namn!

Keffaste argumentet någonsin!

För det första om man har ett barn i magen är det en självklarhet att man inte röker det vet vem som helst!

Och för det andra blir man inte trög!

Iaf inte jag som har rökt i 7 år, jag tycker att jag tänker lika normalt som andra som inte röker!

Saker händer i hjärnan men OCH VEM BRYYYYYR SIG!

Tror du alkohol är hälsosammare för dig på nåt sätt?!

Det är helt tvärt om!

Och att man går till tyngre droger är så jävla fel!

Man kanske testar ett och annat men man använder inte andra tyngre droger dagligen!

Iaf inte om man har rökt cannabis då vet man vad som gäller!

Det är en sån jävla skillnad så du anar inte!

Du kan trycka upp ditt dåliga argumet i rumpan och fatta att det är bättre att röka än att dricka!

Så låt din kompis va glad och leva det livet hon vill, precis som du gör med ditt alkis drikande! + Du skriver i varje inlägg att du bakar en kaka hit och dit, UNDRA VEM SOM FLUMMAR IGENTLIGEN! B*TCH!

2010-10-22 @ 00:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0