Långt inlägg, + Vinöppnarhistorien!

Alla älskar porr, även om det kanske inte märks så gillar man det på något sätt!

"Vinöppnar-HISTORIEN"
Jag & Natta skulle öppna vinet hon skulle bjuda mig på!!
Men hittade ju ingen vinöppnare?
Gick till 5 familjer, det stod en kille med kjol & soppade snö? Nej han var inte full, inte bög heller, han hade familj?
Och den 6:e sa Natta NEJ Mandy INTE DÄR!!
Ja ba, men vafan alla gubbar är inte farliga, (såg genom fönstret att han såg arg ut)

Men ringer på, och de var RIKTIGT hemtrevliga!!
De hade katt som åt ÄGG?
Jag skrattade och skojade på!
De öppnade min & nattas vinflaska och sedan drog vi iväg.. Jag nämnde inte att båda halkade.. haha?

X-tremt roligt folk, god dricka & massa sjuka kort! Helt underbart?




Kolla vad vit jag blir?!









Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

haha sköna bilder ;D träffade ju natta på bussen när hon skulle till stan (;

2010-10-17 @ 16:54:42
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo, Max & Vincent

Roliga bilder :)

Ja men du, så tänker jag också, jag tror att han ska spöka här hehe.

Wierd.

2010-10-17 @ 19:21:17
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: jenny edlund :D

gooo kväll, jag älskar dig! jag diggar 4e sista bilden.. eller inte :) <3

2010-10-17 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0