Sex är 2010:s hobby!

Jag gillar att vara ärlig, att öppna mig när det gäller sex!
Likadant att diskutera ämnet!
Finns ju så mycket! Alla gillar ju verkligen olika.. En del gillar inte "kk-förhållanden", andra älskar det! Alltså singellivet!
Bara något som påminner om närhet! Om man har det med sin bästa kompis, eller en ifrån krogen har ingen betydelse!
Men någon som är betydligt mycket äldre, tycker jag personligen är omoraliskt!
Likadant, personer som tar betalt för det! Okej, folk är fattiga, men att ta någon främmandes K*k är inte slampigt, utan bara äckligt om jag får säga mitt!

Hemligheter,. Tjejer; Jag har pratat med!!
Många kompisar, utomstående & alla möjliga!
Vi klagar på att killar håller på att doppa, otrogna & ALLT. Med andra ord
PUSSYS!
Vad är vi då?  Haha! Inte alla nu menar jag såklart inte, men väldigt många! Många som bär på hemligheter, men som kanske inte heller bryr sig.
Det är otroligt sårsamt mot sin partner, men om man inte valt att leva och dela allt med personen så har man inte! Man ska ju inte vara otrogen inte det jag menar haha! Men att ställa upp på någon annan så pass mycket tycker jag bara är patetiskt, för i slutändan sitter du där gråtandes.. Det kanske beror på om ni är lyckliga, hur vet man det?!

Dagens fråga!;


Kommentarer
Postat av: elin

förhållande säger jag =)

vad föredrar du?

2010-10-19 @ 21:47:56
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: Linda

Förhållandeee :)

2010-10-19 @ 22:14:42
URL: http://Luckylady.se
Postat av: New York

men alla förhållanden slutar ju inte olyckligt, och är man ihop med någon vill man ju dela typ allt tillsammans och särskilt vara ett stöd för varandra. jag kan ju inte räkna med att min pojkvän ska ställa upp för mig, om jag inte ställer upp för honom.

jag älskar med sex, och jag tyckte om singellivet. ibland behöver man det, men allra mest behöver jag någon mer än ytligt.

så förhållande is my thing :)

2010-10-19 @ 22:43:14
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag håller med dig på vissa punkter faktiskt :p

men säger ändå förhållande :D

2010-10-20 @ 10:46:41
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0