Söndag - Dagens outfit!

Här är jag, i grå mysbyxor, ett linne från Gina & ett par klackskor jag köpte i sthlm!



Denna morgonen var den mysigaste!
Vaknade tidigt okej! Men mat & bakade, dansade och hade kul hela tiden..
Men Nathalie Evelina & Staffan.

Ingen förstår nog sig på våran humor, eller när jag dansar. Vi var bakis då är allt roligt ellerhur?

& som alla märkt!
Har jag varit upptagen HELA helgen, men en helt underbar helg, tack goda vänner!

Blev en perfekt FYLLA igår med, haha en spydde & spydde ner HELA skjortan, dessutom mutade han tjejer att bli pussad på kinden, om de skulel få en hundralapp?
Men nejnej, sådana kompisar har man inte! haha!

Bilder från igår kommer alldelles strax, så häng kvar!


Kommentarer
Postat av: evve

häng me!

2010-10-17 @ 14:34:54
Postat av: eve

x)X)X)X)X)X)X))X)X))X)XD JA HAR DAMP

2010-10-17 @ 14:35:20
Postat av: thesswester - inte som alla andra

erkänn de faktiskt är nice me klack till mjukis :D

2010-10-17 @ 16:49:58
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0