En tio år gammal bok från Tess!

Jag & min ÄLSKADE farmor, det såg ut som om att jag hade snea ögon haha?
Och för'sten håller jag i en HONUNG? haha!

Nu kommer de bilder både ni & jag har längtat efter babes!




Senare kom två bra vänner hem till mig, men det kommer ni kanske ihåg sedan igår!
Detta är jag, för er som inte vet, & jag håller i en..
Dajm/Daim Oboj/Bboy haha..


hahahaha, jag ser gravid ut! Kanske måste gå & testa mig,
Eller så är det all choklad.
inget att skylla på mig!!



Semira, min lilla älsklings-serb & ME.


Såå söta VI ÄR!

 


 







Todays!

Åkte iväg med mamsii, åt på Jensen!

Hur gott som helst, och sedan åkte vi & handlade.

Telf-ringer, och det är Nathalie, min underbara vän!

Hur som helst, har vi alltid lika roligt.

Så vi åt eller ja en milkshake HUR STOR SOM HELST, på Max!

Bjöd henne på maten & träffade Tezz på Bussen.

Hon hade hittat en bok igår, (nämnde icke att det var min barndommsvän)

Där vi hade skrivit lite PRIVATA grejen,

Helt kul ju?

Mandi & Tess stod det haha!

Är det inte gulligt? Vi var väl runt 6 år kanske haha!

Senare drog jag Och N till Huskvarna träffade Micke och Fidde en stund!

Nu snart är det läggdags, Hoppas ni blev nödja med bilderna sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Laila♥

så söt du är på bilderna :) <3

2010-10-11 @ 18:02:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0