"är det det 23;e idag"

Alkoholen är inte alltid en fördel, bara nästan.
Ha ha, min kropp och hjärna har inte hängt med, är som en 6 åring, brukar bara vara smått efterbliven i övrigt :)
Whatever, har på mig ettt så himla fint halsband + matchande öronhängen till, som jag fick av snyggingen Jennifer!
Pratat nyår på Johans, drog vidare och träffade alloh & eve på pizzeria, pratade lite till. Kommer bli mat, mys (lebb fest) och maaaaaaassa alkohol!
Om ingen annan gör det, så super jag mig själv under bordet. Lol
neeerå, ingen fara! Gårkvällen var Crazy, ned mot stan fulla för många i Taxi bilen! Jag var ööverlycklig i telefonen, bruden skrattade åt mig :( haha beställde redbull vodka 8:a, mmh lite för långt, jag är kort.
Nee nu är jag trött, vill sova.
Bajs puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0