grind on the floor@

Tjääna puddingar! Hoppas ni sovit skönt och  lääänge speciellt det är ju endå lördag, måste vila ut ena festdagen till en annan!
Vaknade för 5 minuter sen, första bästa dator i famnen hihi neard..
Finfina Elin fyllde som sagt 20, serverades en stooor turkisk buffé & man bara älskar hennes mamma! Hon ska vara min privata kok. Göra DOLMAR till frukost vartenda single day ♥

Senare drogs det vidare, så jävla värdelöst, drack så jag blir berusad runt 6-7-8, klockan 11 känner man ingenting & då är man inne på krogen & jag ville ha en shotbricka soo badly, YOU know tha feeling!
Eller.. Ja ni som dricker och inte lägger näsan i en bok understandaa moa'
Fördelen är väl att må väl huhu, hade velat ha kameran överallt hela tiden!
House -golvet OH MY folk fattar inte att att det är över 100 pers blev bitchslap lite här och var..
Men dancehall golvet haaaallööö! Shaka roompa och så var det en svensk som såg ut som en gammaldagskung som kom in eller ja bildade en ring runt oss & dansade.. jag lovar han GAV sig inte!
Mensmens.

Jag kanske får tag i bilderna sedan från förfekken, seea!

20 år!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0