Petar i näsan

Är det inte underbart att bara tänka, vara och känna sig själv i övrig tid? Haft en så sjuukt kul dag i skolan.
Skrattat så mag.hänget guppat en massa! Haha nej, men sätter mig vid köksbordet, mamma blir avundsjuk på min feet goda sallad! Nu ägnas allt till musiken & förhoppningsvis en lugn kväll, har blivit erbjuden hemma fest samt utgång, men bättre känner jag att vänta till helgens fester & drycker.
Inköpet blev finaste lösnaglarna & en bh, fick VG i psykologi, och IG i matte B aayee. Behöver veta mer om saaats :(
Ge mig typ vin nu. Och en mindre mage. Och en ny klänning also!!' Adidas skor, jag vill.. Måste.. Bara ha dem!

Prova köra händerna i bordet i skolan typ, när det är bestick samt annat på bordet (slå) och håll takten till "Vybz Kartel, Major Lazer- Pon the floor. Eller ja ni som knarkar Beyonce "Who run the world" går lika bra.
True shit, ni kommer bli DJ;s i skuuulan. Åh vad töntig jag är. Men det är kul.
Pussssssy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0