Tyckte att det var något wierd med lägenheten! :(

Ni kan ju fatta paniken! Kommer in & det första jag hör är som om någon öppnar typ en pepsi 1,5 l flaska! Går runt, känner att något iaktar mig (igen!!)
Förstår inte att det alltid dyker upp övernaturliga grejer på vintern hos mig..?

Haha jag & Aynur redovisar dödsstraff,  alltså jag snackar klokt,(på riktigt, inget skämt!) -om ex etiska problem samt annat i en halvminut  sen: aa men ni vet! mitt i en mening var väl klar där I guess? Tänkte ju inte ens på det haha :(
Var förövrigt sjuk i morse igen, så var inte ett dugg nervös, hur kan det komma sig? Ooh my.

Har förövrigt ingen kamera som ni kanske märkt! Så blir överdrivet gammla bilder.. stå ut!

Iphone 4s för julklappspengar, vääärt?


Liiz is homecoming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0