ulti-mata inläggget

Var tvungen att söka på google på "ultimata", fortfarande lite berusad..
Öppnade nog ögonen för första gången idag elle n¨got. - En tjej ska inte gå hem själv en helgdag! På Kvällen dåerå!
Märkte hur mycket konstigt folk det var ute oooft! -Som både stannade och bara stod fucking lamt någon ingen -stans. Det var en kompis till mig, som övertygade mig att nää du ska inte gå hem själv en fredag kväll!

Ok, party- deleeeeeeeen weeow!'
Gjorde mig klar på 20.05 och förberedd till emelias födelsedags who run the worlds party 2011.
Vi åt en hiiiiimla god Tacos, vi hade så jäävla trevligt & nicigt- Cissi gjorde mitt hår, damn varje fredag ska jag anställa henne weeoew. Och Yohanna när hon äter tacos, yaaani - Mm chris brown she said just guess hur hon häll hönderna runt sin tecoshalal *day dreamer*
Samt att Sabina skröt om sin krykliga titilliabröd, fuck stavning* att den såg precis ut som en kebeb, var 5:e minut!
Alltså tjejer- ni gjorde hela min vecka, haha kommer leva på detta!

Bajs på vakterna, jag kom in och hooka upp världens charmigaste, äldsta killkompis, Allen, vem annars? Han hade swaget ingen annan kille hade på dansgolvet!
Dansade all night long nej men - till midnatt, blev fetton på kebab baren, och så sedan gick jag 4 ever alone hem.


Alltså förlåt kan inte hjälpa det, men ha ha bilden!! Kvälls-humor I ssaay, kvällshumor!!
Påväg 1:a klass till Danmark, eget bås med massvis med frukost det är & var lycka.

Kyss my babes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0