Bröst & tjock?! Utan bröst & smal?!

Damn, om jag börjar träna.. tränar jag bort halva delen av mina bröst, vilket är så sjukt boooring..
Kan det inte vara tvärt om lixom?
Du har gjort ett bra jobb, skitbra pass på gymmet, dra upp tröjan när du kommer hem ska du se att du har blivit smalare, men har kvar dina bröst!

Jo, mycket händer i bara filmer, drömmar osv.. Då verkligheten är typ awesome, NOT!
Mhm, verkligheten..
Köp två nya börst, men jobba ihjäl dig i ett år först..
Om du inte är 18, och ska spara är du en liten fjortis och får jobba på Mc, i två år för att dina plättar ska få form och silikon..
Nej, jag skojar, man behöver ju faktiskt inte vara fjortis, ni som tog åt er* 

Menmen, är ju på bättringsvägen att tycka om mina bröst.
Ja, jag tjatar jämt om mina bröst, and If youve got a problem, fuckyou :)

Så den "magiska" frågan lyder:
Bröst & tjock, eller smal utan bröst?
Jag vet jag vet jag vet, känner den sköna känslan i kroppen, hur det kliar i era fingrar för att MOTargumentera!
Sååå, sätt igång!

Men läs detta först..
När du bantar, får du ju knappast någon näring i kroppen, och alltså inte heller i brösten, då de blir små!
Sen kanske du är lyckligt lottad, att ärftligt kunna få normalstora bröst & dom "sitter" kvar.





Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag hade nog hellre varit mullig och lagom stora bröst.. dock så har jag en morsa med typ inga bröst alls så det får jag leva med -.- -.- -.- -.-

2011-01-15 @ 01:30:39
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0