bröstförstoring

"Alla vi som älskar bröst"
Naa, inte sant.. Men vi som vill älska bröst, iallafall våra egna!

Jag blev medlem på en skitbra sida såfort jag vaknade, ändrade mitt beslut helt att beställa tabletter och krapna..
Må dåligt, ja det gör jag ju redan eller mer kanske gjorde?
Ska man ta tabletter man blir deppig av då? Ooh, hell no!

Jag kan faktiskt acceptera mina bröst i min ensamhet, kanske inte jätte stora..
Men fina endå.

Jag menar, det är personligheten som räknas i allt..
När du söker jobb, ja till&med som hora!
När du ska på dejt, för om det är utseendet är det väl, *hej jag vill visa upp dig för att du är snygg, *eller bara ett ligg*
Vi är alla vackra på något sätt, och underbara ja det är vårt egena beslut..
Det är många tjejer idag som tänker "jag skulle kunna spara i två år, för att få större bröst, ingen match?!"

Men sen är det efter cirka 7 år vad jag har hört, att man måste göra om det. (operationen)
folk som är inprincip rika, ja dom kan gott göra det.
Men sen finns det ALLTID nackdelar också..

Jag känner en person, hon har fina bröst..
Jag har allvarligt varit emot lite att själv skulle kunna få så stora bröst.
Men som hon, hennes bröst är verkligen fina!
De är stora, men skulle hellre sätta på dom på min kropp, så att jag skulle sluta skämmas, än dessa.

Peas!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

vafan, du har inte små bröst :o vafan snackaru om ?! :o

2011-01-06 @ 12:31:06
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: sT.

Insidan håller i längden, tänk på det =)

2011-01-06 @ 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0