Fantastisk text

Jag kan bara tänka framåt.

Apatiska effekten har ett kort i spelet, men snart spelas det bort.

Jag vet att det inte är mitt fel, men jag lägger skulden på mig själv.

Om nätterna ligger jag uppe, erforskar och känner hur folk blir allt mer "sinnes själva".
Jag är inte självisk. Bara si sådär olycklig, och bär på sorg.
-ensamhet, det fylldes innan.
Några nämnande personer, men inte alla i min närhet.
Jag har mer än vad jag tror, men problemet är vad jag ska tro på.
Efter egna erfarenheter - Lita inte på någon.

Känn er inte ensamma, jag vet att ni upplevt.

Känn er inte ensamma, ni har varit med själva, deltagit en dålig upplevande för andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0