Håll magen smal, och ät frukost som jag! ;)

Inte för att min mage är helt smal kanske? Men frulle till oss som inte vill se ut som brottare!
Suprise!
Fick ett kiinderägg igår, och det är till för att ätas? Det kan vi vara överens om I believe!
Men nu är det frukost som gäller!
& jag är bäst på att veta vad!
kiwi, bland det nyttigaste OCH godaste..
Ägg, för oss som KAN äta det! Det är spec för folk som vill få i sig mycket proteiner utan att äta så mycket!
Mycket vitaminer och mineraler också.. Okej ägg gör oss starkare, likaså mjölk haha, brottare ändå! Hoppas jag inte gör er deppiga!  Min blogg ska ju vara "bra" ( hahaha! )

Aja haha!

Kaffet;
Det bryter ned fett i kroppen. Bättre förbränning, speciellt när man har ätit!
Så mitt chokladägg lär ju inte synas på magen sen endå haha!
&så mitt nutrilett!
Ja, de vet vi vad det gör nytta för! Annars får ni väl gå in på google och söka!

Nu ska jag ut & köpa frallor, eftersom att mamma älskar mörkt bröd & när det kommer fint folk som inte gillar mörkt bröd måste jag iväg och handla det!
Så hörs sedan!

Bye snyggingar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0