Tha best & Baddest Thing

Har visserligen tränat. (igår)
&idag har jag gått flera kilometer, men ändå tar inte det bort "Vafan åt jag pizza för"
Men har bara ett svar!; Mamma var sugen & när hon vill ha pizza kan man inget annat än att säga ja..
Försökte. Men nej haha.

När jag har en "smal" matta under är jag inte ALLS rädd! Bara slänger mig & har mig!
Kanske för att det aldrig gör ont haha?
Try to do HANDVÅLT!
Går ju sådär, har en video när jag Plumsar ned efter att stått på händerna..
Hur skönt som helst att dra ut en kväll, lättklädd+fotboll+S** Med mig!

Juste, har Ju KFUM någon kilometer ifrån mig med, så perfekt om man har lust att aktivera sig lite!

Tror.. Eller VET att jag har världens bästa mamma,.
Hon sparar & sparar nu till Thailandsresan, inte för att vi inte får gäster hela tiden!!
Utan att vi ska ha 2 riktigt sköna veckor där nere!
Hörde att 21 personer hade dött nu.. Mindre kul! 
Rätt risktabelt menmen.
Kom till saken Missy!
yes..
Mamma gav mig pengar innan idag, så jag ska köpa ett gymkort, helt underbar ♥♥
Hon vet vad jag brinner för!
hihihi..
 


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag ska också till thailand ;DDDDD

2011-03-30 @ 19:09:47
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: i november haha ;D dudå?

och att vara lycklig är det bästa som finns :*

PUUUSSS

2011-03-31 @ 08:49:38
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0