Day 2 in Thailand + Pic

Jag ser ganska oförberedd ut på bilden haha men får gå

nedanför är en utav alla söta hundar jag nämnde igår. Vill bara ta med till hotelleeet ju ..
Ätit gott bla idag, & bjuder på 2 bilder, snällt va?
Jag vet att ni vill se mer & höra mer, men kommer att fylla på under dagarna

Jag vaknade klockan 14.00 här  (Thailands tid) men är ju utmattad efter resan!
Påvägen hit satt det en Finsk brud & glodde på mig, både när jag sov & var vaken.
Hon var ju lätt 30+ & varken smal eller snygg.
Hoppas att det inte blir karma för min text!

Ett inlägg per dag!

Love you guys ♥



Kommentarer
Postat av: Aynur Los

Va fin du är gumman! Vi saknar dig, ha en underbar semester ♥

2011-05-26 @ 18:29:43
URL: http://aynurlos.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare //pulli :D

Så otriligt vacker ;) :D

2011-05-26 @ 21:56:31
Postat av: hemlig beundrare //pulli :D

otroligt* ;)

2011-05-26 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0