Helgens gör goa bilder!

En bild på mig från helgen & några till får ni av mig,

hahaha alloh tycker att jag tar sönder hela världen för jag har ett tagentbord som verkligen LÅTER när man skriver!

Jag måste ta tag i mig själv bloggläsare!!
Måste snart orka älska Thailand & dess väder!
Här klagar man ändå bara..

Vi pratar om i helgen!
Så underbart, jag & Elin gick in till 2 skit heta boys med lakan & cider?
Ja, ni hör ju. De skulle typ sova.. Och man fick se dom i kallingar mummsss.
 
& jag självklart blev bjuden på cider & massor annat, till&med av Rudolf, som jobbar där!
Fick goda goda mycket smarriga nötter!
Åh jag vill bara tillbaka! =(

Apple i mitt hjärta!
Världens finaste hotell + helt underbara människor, mat cider alkohol humor skratt gråt ALLT.
Can not wish any better!

Nu ska jag hänka med Alloh & Evelina ut & rygge (röka på Danmarkska)
Nu lärde er, er nåt nytt!

PUSS BABES.


Kommentarer
Postat av: evve

fan lägger du ut för bilder på mig då :P

2011-05-19 @ 23:18:52
URL: http://eeveliinaa.blogg.se/
Postat av: alloh

ååååhhhh aaapppllleee <<<33333

2011-05-22 @ 15:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0