Thailand day 6 - Shemales Barer

Goddag!
Stör mig fortfarande på att mamma säger tjej-male, till "shemale" ha ha.
Har ni bra väder i Sverige?
Här är det som vanligt soligt, fast nu är det ju kväll men varmt som tur är!
Har laddat kvällen med en goo bok + choklad + cider.
Shoppat idag också ååååh. Jag har lyckokänslor i hela kroppen.

Tycker att det är synd att jag inte fick kort på shemalen, drack drinkar tog en "Pink Lady" grrrr.
Väldigt söt *Gammaldags-snack* Men riktigt god, kan ju inte påstå att det är dyrt här nere, ungefär 50 kronor för en stooor drink.. Blir fan mätt.

Sitter med en strumpa i håret, hittar inte min toffs.
Vår backa upp till hotellet från stan är 200 meter lång.
& det är BOKSTAVLIGTTALAT en backe!!
Men gott att gå ned, då är man precis vid en resturang. Sen kommer Shemales barerna, sedan stan, eller ja den ligger i början av stan.

Imorgon klockan 10.00 Ska jag & mamma hämta en grej vi beställt. Det säger jag inte vad det är än!
Underbart vaaaacker/vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0