Jag tycker 11;

Jag tycker 11

Jag tycker: att hm´s paket-present-papper är skit fula!
Jag tycker: att jag borde få flera tusen, så jag kan gå på 50 cent, och åka utomlands i jul..
Jag tycker: att matte är kul, om man kan e'tt!
Jag tycker: att jag fick EN sjukt fin present igår. mmmhm, LOVE
Jag tycker: att jag är pervers
Jag tycker: att emma också är pervers
Jag tycker: att jag ska till boda borg på lördag!
Jag tycker: att sex är överskattat!
Jag tycker: att jag bara skojar.
Jag tycker: att dans är det BÄSTA som finns
Jag tycker: att mina ögon kan sluta klia, känns fuck som klamydia there or some..


Kommentarer
Postat av: alloh

Faan va fina vi ee :-)<3

2011-10-21 @ 10:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0