AkutSprut

Testade mig på första-sidan, tydligen har jag klamydia! FAKE haha!
Jag mår illa, har ätit för mycket or some? Typ lever på choklad. Visserligen gott, men det syns ju på magen sen..
Fast iförrgår var jag sjukt duktig, sprang 11.5 kilometer ungefär, inte själv. Hade kanske inte pallat det.-
Non-stop också, känner mig duktig!! 
Snart kommer jag hoppa i badet, känner mig inte speciellt freeeech.
Var och hade skit kul eftermiddag-night med Emelia Naomi.
Vi är smått störda, men hur ska man annars ha kul? ;-)
Bilden är längst ned? Ska snart sätta in den.
Förövrigt, så älskar jag matte B, därför ska jag få gå om krusen HE HE.
Går med 2:orna, rätt okey faktiskt, ändå..? haha

Ska till Råslätts-dagen soon, med Gunnar (Semira!!)
Ikväll blir det partyyy på Österänga! Men no drinkin' 4 me dock.

TTYL.

GO GREEN

In our face! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0