Fokus till psykologi

Heelly mina stalkers.
Tror, eller ska försöka skriva ihop en intresseveckande, helt onödig men bra, kul att veta text<.
Varje gång, mellan varven & månader kan det gå, innan jag åker ut Till Nathalie.
Vi träffades på ett läger för hundra år sedan, haha nejdå!! Men 5 år måste det vara.
Det var skolläger, skit kul var det! Man slapp skolan för två dagar, jag & Aynur åt annansringar från konservöppnarna.
Vi fick planka, läsk & efterätt, fika & stor frukostbuffe! Haha, skolan anordnade.. Hytterna i stugorna var supermysiga!
Jag lärde mig t-ex att på möterna (juste elevråd "läger"!!) cheferna har alltid en chef ett sådant chefsskap, det var en liten del inlärningen!
Men back now!
Under ett litet tillfälle när jag vistas ute i gränna, blir jag såå känslomessig att jag gråter.
Inte som panik, inte som sorgligare än snöregn, inte lyckligare, utan något mellan där.
Ut ur mina teorier, måste det vara att där är ett ställe på jorden jag utforskar omedvetet eller medvetet om vad jag klarat när jag gått genom en del.
Jag stoltsätter dock inte ned&uppgångarna MandyJag varit med om, & jag blame inte dem som gör heller! Det kan vara ett sätt att undanfly, som att klara sig även allt man genomgår, inte här inte här, utan dem som gör det, som stolt berättar, skitmodigt tycker jag!

Är så glaaad i kroppen!! Denna låt, är min & nathas, kan sluta lyssna, "men tröttnar aldrig"
HAN KOMMER TILL SVERIGE I FEBRUARI!!
Talk to han som sjöng med, & han bjöd in mig samt länkade, ayyeeeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0