Just want to say hi

Heellu sweetness!
Har precis ätit födelsedagsmiddag.. Är så jävla mätt, + efterrätt- men sååå gott!
Ibland får man unna sig, eeeller?

Ha ha, få antal Datum on my mind, som jag vill ligga i koma- till!
Btw, tror stackars mig åker back till (Rövköping) J-köping imorgon, men underbar känsla duuudes?! Pappa, mamma jag åkte upp hit idag!
Hur härligt jao, ska köra en bit hem imorgon, får se hur det går.. Kanske blir detta sista inlägget? ; )
Uuuh nej, nu tänker vi inte så.. Jag vill tacka min familj, mina vänner Ev... Haha LOl..

Förra gången vi åkte hit som en hold fammillia var 12 år SEDAN,, this exist!! Endast 8 år.. Inte så länge sen.. ?
Nu bombar & mobbar m i n otroligt älskade släkt mig för mina naglar, Men jag ska säga er! Btw'
söker efter en bild,) Pamputtae, Niggah' sångerska, eller rappare .. same shit, har 3 gånger så långa!

Kommer några bilder imorgon ska besöka en gammal väns grav, Sophie Lohede´s.. Besöker någon blommsterbutik, & vi får se om jag kanske är mottaglig.. Kan vara det för övernaturligt, det visste nii inte ha ?!
övernaturliiga_mandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0