Kom till mammii Spindel!

Konstig uppdelning av bilder. Men det är så jag får inspiration vätnii.
Idag körde jag på en Look, som en hög, tjock fläta. Shorts ifrån vera, en trendig tröja från hm, en knut på sidan)
Ha ha, good friend of myne gömmer nycklar i gungan på min gård. Finns två, ena var det en spindel som klättrade, och det är skit mörkt ute" sedan fick jag leta, stoppa ned handen :$ mys.
Skojar inte när jag säger att det är ett Zoo i mitt rum, myggor, bananisar, en stor fet spindel, som gör att ja, nu springer jag in till mamma & sover över där en natt.. Den Spretar på alla ben, och rör på sig även att jag tog en burk & krossade den. Dennes blod ser ut som naavel ludd? Ska uppfinna en robot som kan döda spindlar, som ska rädda oss mäniskor. från dessa monster.
 
Skön, skönare skönast! Har 2 dagars ledigt nu. Känns helt! Lixom lycklig i kroppen? Klarat av många timmar. Fått jobba över dessutom! Duktiga mig.
Är äcklad av spindeln nu. Bög#
 
Take Care
 
 
Vet iiiinte hur jag står
 
 
 
 
 
 
Apple 2012 Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0