One more time

One more time
Nytt inlägg av mandy karlsson.
Måste bara skriva hur lycklig jag är över situationen just nu, nämner inte allt här!
Men cirka nu, kan jag få en b-förstorning för 20 lax!
Olyckligtvis, som en vanlig dag i Jönköping har vi dåligt väder, eller ja solen stiger fram typ fem minuter sedan tar regnet över!
Varför lura oss naiva svenskar? :( 
Snart ska jag & min swag chey kompis dra mot arbetslöshålan :( får på riktigt lite lagom grått nyans av vitt -skägg!
Ett "avsnitt" ur arbetsförmedlingen här i jkpg; Du sitter ned på en fattig stol jämte 30 andra. Du har kollat på lappen cirka fem gånger och vet fortfarande inte vilket nummer du fått! Sedan kommer det in ett släkte genom dörren, som märksammar alla. Barnvagnar, morbror, farbror, syster dotters sons kusin etc. Killen som står i receptionen som verkar glömt bort oss alla 30, viftar dit släkte, och ungefär 60 öron av oss 30 som väntar hör att ja, nu fick dem precis samma hjälp som vi skulle fått. "kom hit släkte så ska jag hjälpa er"
Efter sju minuters klaga, 'hade fått kontakt med en somalie, då både jag & han höjde rösten; Hm, då hittade han den röda "buttom" och sa nästa nummer! Btw, det var hett väder UTE och han hade jobbig röst!
Lmfao Kommer fortfarande inte ihåg mitt nummer*
Ha ha nu lättade jag på hjärtat!
Hatar havregrynsgröt, ändå äter jag det varje morgon. Denna var sur.
Hörs lateeer! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0