Dis avslöjar kväll1

Vad kallar man mitt språk? Inte jamaican, inte dataneardlanguage, kanske wannabe swag? Det får bli wannaBswag, maybee swag. Jag bryr mig inte. Fattar knappt själv ibland haha.
Men lyssna mina kära små vänner, ja svär ni är små?
Jag ikväll kommer att s.i.t.t.a hemma, hemma med min flickvän. Vi har äntligen kommit ut, efter 5 år? Vi är mega kära, och jätte ny kära och jätte förälskade.. I hemmakvällar ♥
Får väl sitta och near'da oss framför chatroulette.
Se en film.
Äta.
Sen får hon gå, för då ska jag sova. Nu vet ni unga kvällen, till natta!
Vart på maxi ica 2 times 2day. nej jag är inte cp. Mamma & jag glömde.. Så här löd det!
: -Vi åker till Ica Maxi Mandy, måste ha ut kläderna idag! Samt.. Handla lite INTE nödvändigtvis..
Hemma ÄNTLIGEN, TRÖTT SOM INNIBÄNGEN. *GAAAH FAN* hör jag ute i köket. Då slog det mig """####kläderna!!
Caaan u imagiiiinit? Vi glömmer kläderna! .. Åker dit, hittar en parfym jag gillar. Men köper den inte.
Hejdå intressant text.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0