jag har fortfarande inget liv.. eller energidryck

Hellu again! Sa ju Later, ska försöka hålla bloggandet i form nu. Som min kropp, ha ha kvällens (dagens!!)
Uuuh åt upp resterna från Alloh's pasta, mycket god.
Men känner mig stor, för jag kan rimma & jag är cool.
Hi hi 2 timmars dans, var gannssskkkaaa slut, imponerande att jag faktiskt inte drog. Drog därifrån, naiisch.
nää men hallalala salta pinnar, he he he skojar *ni har säkert läst, ni som läser min blogg stalkers...*
Nu ska jag bokstavligttalat hoppa in i badet som ligger så sött och väntar på mig. Ligger?
Jag är efterbliven.
*peppar peppar*
Kysssie

Stjärnbetyg á la mandy;
sötsnygga brudar;
snygga *****
glada ***
Poserar *****
hejdå ********************************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0