Det går bra nu, kompis det går bra nu

Naughty girl, äntlingen får jag mina sängkläder tvättade! 
Ett levande frågetecken måste vara! Hur underhåller man sig själv?
Idag har jag mest suttit framför tv;n ätit frukost, knarkat mörk choklad (För ovanlighetensskull) och lekt lite i lite photoshop!
Media girl- ni vet.. Hoppas mina lärare läser min blogg nu! Det har dem faktiskt gjort. I'm famous.

Igår hade jag en utav världens mysigaste kvällar, utan alkohol. Känner vakterna, så kom in där hey Jönköpings V.i.p me.
Lyssna här; I min badminton skjorta, lite halvdant smink men suuperglad. Ha ha träffade mina Homiies såklart!! fett underbart!
Ö- köra innan min dans, med Mia. Världens bästa cheey på att lära ut. Så snart blir det KÖRKOORT för min del!! 
Vill bara inte veta hur många Roadtriiips som kommer att bli av.. Hi hi jag & mina vänner älskar sådant, Bye S.w.e.b.u.s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0