Jag ska till en öde, ö

"många gånger kommer du att falla, vänner finns inte överallt, men en dag kommer du också att fångas"
Heyy sväjs. Ändrat lite färg på bilder. inte mer. trycker på knappen för att tiden ska stanna, stress men.. fyyyfan vad gött!
2 mrw, drar me, missy mandy till Sthlm! Gladglad happy nooo worriees! Btw, Emelia drog inatt till Italien, brr vad avis man kan bli!
Hon snackade igår på Emmas balkong, vad hon skulle bära med sig, blir knassss, feber, reeesfeber haha!
Menmen, sthlm är inte fel, när ens bästabästa familj bor där, alltid stöttat mig. Dom fina.
Puss på kärlek. Fast inte nu,
drar snart på mina jogging skor! 3 kilometer ikväll sen godnaatt.
Måste skriva något mer innan jag lägger mig, en rad iaf. #hm, fick lite ångest av att jag "visste ingenting, eller vad jag skulle skriva innan ha ha!  De är inte lätt när det är svårt! hihi

Jagskalltillenödeö. Alla har alltid frågat vad jag ska ta med';
&. tänktetameder,minasupersnygga,älskade,finfina,underbara,lamaibland. -vänner.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0