Hjälper alvedon mot fotskav?

Nu pratar vi inte hälskav", eller en tå. Nu är hela fötterna drabbade!
Känns som jag klivit över eld, låga & vatten för att hitta min älskade..
Istället gick jag på kall mark, och kvällen slutade i kaoouz (tjejer)
Men ärligt, korten på borden vet att jag ALLTID säger "har aldrig haft en roligare kväll, eller roligaste fredagen på länge, jag dööööör" Men igår var typ helt perfekt tills vi skulle ut på krogen, sedan "krogtiden" var fine, men efteråt, bajs. Man ska alltid stanna på för festen. allright?
 
Tur man har mig. Fixar in oss gratis, samt free ride everywhere! ;)
 
Sammanfattning; Vi firade Rahwa, mycket dans, spel, mat & annat gott. Tack till henne, och dom andra crazy chicks som var med. Krogen, dansa kuduro, fight! haha
 
Nu ska jag leta efter någon som vill vårda mina fötter!
 
Puss och smek
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0