alla snackar om hjärtats dag

hhahah madde, på morgonen skall det va! ;)
 
Sååja!
Det är  logiskt, dåligt,,underbart, obalans, lyckligt.
Kan ju knappast tyda min tanke, är alla ♥;ans dag 2mmrow.kan knappast tänka klart..  har dock, smått en dejt ;), sedan blir det till att sminka småbarn! söööta
Dem vet om att jag sminkar bra, så jag är frivillig.. kommer att gå bra! (till lilla melodifestivalen)
senare, blir det nog pimpla vin, men jag har icke bestämt mig. vi får allt se.
Vill träffa så många på denna brutala dag, snackas mycket om det, men görs lite.

Puss på rumpan , har ni inte hört något från mig imorgon, hoppas ni får många kyssar! riktigt våta# ska jalafal ja fixa!!
 
 
kissskisss. moi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0