Låt mig leva

Believe me , trodde aldrig jag skulle klaga.. *höll mig i skinet, men blev kall*
Men människor idag, tar fuckin ingen hänsyn, ain't nobody got time for that.
* Lyssna, orkar jag inte, orkar jag inte? Och  bara för att DU har tråkigt, och fucking inte give ya ass a shot too do something, it's not my problem!
Inte mitt problem, och kan berätta att jag alltså  inte kommer att göra dina kvällar! eller ringa dig när du kan, och inte jag. Acceptera att jag har ett liv, så kan vi börja deala. Aight?
Speciellt ni killar, sover jag, då svarar jag inte. Äter jag, svarar jag inte heller, tränar jag. träffar jag inte dig. har jag inte lust att spendera mina pengar på en tågtripp till er, då gör jag inte det heller!
Tack på förhand/ irriterad tjej. haha.
Fuckin, listen up!
 
btw, nu ska jag bada själv, hoppas ingen blev sur.
PEACE.
 
Såhär kanske jag ser ut, när just DU ringer! ;)

Kommentarer
Postat av: mk ya bitch

Såhär kanske jag ser ut, när just DU ringer! ;)
HAHAHAHAHHAHA

2013-02-02 @ 16:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0