Like it right here

Hej hej & hej&awesome peeople.
Nu kommer en helt onödig fakta. Men jag älskar banan, bananer(?)
I Thailand fanns det banana milkshake, vet inte faktiskt vad dem kallade "shakarna.. Men jag vet. Att det var bland de godaste jag druckit!
Jag hade en heel meny med drinkar, deras egna öl, som faktiskt kan smaka annat än piss! öl är för killar!
Men nej. Jag jag beställde banan drinken. & efter gårdagens snack med en tjejkompis, känns det fel att skriva om banan(er) haha!
 
Btw* missy vaknade tidigare än väntat imorse, började brain'a danssteg, eftersom jag bestämt mig för att battla.. Kan knappast ligga kvar i sängen! 
Så nu är jag slut istället, tagit positionen som hemamfru idag, städat, handlat lagat mat. It makes me ill. sick.
Vill fortfarande ha en stor låda under sängen, med leksaker, pussel & some other shit!
Fan vad schizo man var när man var liten? Ha ha, pratade högt för sig själv, hade olika personligheter hela tiden,
Ville, när jag var liten! - Vara med i program & baka. alltså. WHY? Det värsta är.. man bakade jämt chockladbollar. Professionell chokladbollsbagare. Nördvändigt,
 
Is-prinsessa haha, vart på Ice Bar över nyår! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0