Stilla nätter

Jag har hört att tampong inte är bra att använda på natten. Gör jag ändå, jag ogillar binda starkt. Jag bryr mig knappast heller för den delen.
 
Jag har faktiskt rört på mig idag, dansat! Det känns lixom i kroppen, psykiskt&fysiskt, vad galet bra man mår!!
Dock, vart jag en av kanske 3 äldsta som dansade, hade hoppats på liite äldre hahah.
 
Min själ är för upptagen, samtidigt som det pirrar lycka i kroppen, kommer jag snart tappa humöret.
Känner lite hur det tär, för mycket helt enkelt. Projekt på G, många människor, är aldrig still.
Om ni tycker att jag klagar, så måste jag skylla på söndagen, det är vilodag för in -&utsidan.
Har ärligttalat inte vart mig själv den senaste veckan, har inte tänkt klart, och har jag det någongång, har det spillt över till tomma löften. Skall faktiskt ta tag i kragen, orka, och våga. Även se till mig själv, jag uppmanar er.
 
 
It's not where u from, it's the way you are.
Peace &xo
 
här&nu, tänkte lyfta texten lite! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0