saker ni inte visste!

saker ni inte visste om mig (15) * jag är några procent fransk * * jag får lätt separationsångest * * jag är kall när det gäller kärlek (oftast) * * jag är lite utav en sådan jobbnarkoman * * har varit i miami, thailand 12 andra länder * * är teamledare för en grupp i jönköping (röda korset) * * jag läser ofta bibeln, kväll på balkongen * * jag gör nr 2 med släkt lampa * * jag har fobi för glasspinnar * * jag ger människor många chanser, otroligt naiv men bra människokännare * * jag äter blåbär varje dag * * älskar min bakdel * * danslärare * * hatar när folk är själviska och negativa * * vill bli blond igen! *

Kommentarer
Postat av: Niklas Johansson

Bra blogg =)

2014-06-11 @ 07:03:26
URL: http://johanssonniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0