Tha best ting <3


Har jag någon gång berättat?
Du är min bästavään, min underbara pojkvän.
Såfort jag fällt en tår åker duhit på 0,0 sekunder & stöttar mig..
Vi har alltiid nästan samma åsikter om saker.
Du ställer alltid upp och sviker ALDRIG.
Jag vet att du aldrig skulle ens försöka att göra mig svartsjuk eller vara otrogen!
Jag ör så himla rädd för att förlora dig.. Mer än kanske vanligtvis.
Jag saknar dig så j***a mycket nu.!
Det bästa jag vet är att kyssa dig,
du gör mig för det meeesta glad ;)
Men mest är jag glad över att du alltid ställer upp, aldrig sviker & att vi kommer sååå bra överens!
Tack för att du står ut.
Din Mandy <3

Kommentarer
Postat av: Alloooh

Gulligt :D <333

2010-03-02 @ 16:30:36
Postat av: staffan

fan va gullig dä är , vi syns imån pusss

2010-03-02 @ 17:54:06
Postat av: Mändy

PUSSS PÅ ER

2010-03-05 @ 10:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0