Nope, INGEN "bloggrape"

Ville lägga in en bild på mig, när jag ligger ned. Snyggt va?
Haha, ush har sådan TORR humor.

Jenny kom precis hit, & med hennes glädje, hmm kan man vara deppig?
Skulle ha tränat idag, men min kära kära vän har gott & blivit sjuk.. Så är absolut för lat för någon timma själv!
Men gått i över en timma sammanlagt.

Ni som bor i Jönköping  SÅ har jag gått ifrån mig, kilallen* till ljungarum & tillbax.
& till ICA & tillbaka, men det är ingen bit för mig!

Har haft matte hela dagen i skolan, men gjort ett prov som SKA vara inne NÄSTA onsdag..?
JAG lovar att detta inte är någon "bloggrape"
det är mememe.
Första & probably sista gången GAAAASH.


Love yooou gaays!  HAH  *Guys, Host


Bloggrape, låter förövrigt som blodgrape..? Typ en hård frukt or some!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0